آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
آگهی های پیشنهادی
سودایران»ارتباط»لوازم موبايل»گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوش
گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوش-pic1

گارد محافظ DZGOGO Luxury Series برای گوش

قاب Luxury Series محصول شرکت DZGOGO یکی از زیبا ترین قاب های تولید شده برای گوشی هوشمند Samsung Galaxy S8 Plus میباشد. DZGOGO در تولید این قاب از مواد اولیه بسیار مرغوب و با کیفیت استفاده کرده است .این قاب از سه قسمت تشکیل شده است.قسمت اول این قاب از جنس PC می باشد که پشت و لبه های گوشی را محافظت می کند و روکشی از چرم طبیعی بر روی این قسمت قرار دارد که در واقع قسمت دوم است. قسمت سوم این قاب ، یک بامپر از جنس TPU می باشد که از لبه های گوشی در برابر ضربه محافظت می کند. قاب محافظ Luxury Series با بدنه سخت و ضد خراش و خط از گوشی شما به خوبی محافظت خواهد کرد و همچنین خود این قاب به هیچ وجه به گوشی آسیب نخواهد رساند.

طراحی این قاب کاملا منطبق بر گوشی Samsung Galaxy S8 Plus میباشد به طوری که به جزییات در طراحی این محصول به خوبی توجه شده است به لطف برش دقیق این قاب گوشی شما به سادگی درون این محافظ قرار میگیرد بالاتر بودن سطح روی قاب از سطح گوشی باعث محافظت از لنز دوربین گوشی شما خواهد شد و از آن در برابر خط و خش جلوگیری خواهد کرد.این قاب مقاوم در برابر سایش، لغزش، ضد اثر انگشت و ضد گرد و غبار می باشد. به راحتی میتوانید با یک دستمال مرطوب قاب را تمیز کنید بدون اینکه نگران لک شدن آن باشید.

اگر به دنبال یک کاور مطمئن برای محافظت از گوشی موبایل Samsung Galaxy S8 Plus خود هستید، این محصول انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود چرا که میتواند به خوبی از گوشی شما محافظت کند و زیباییی آنرا نیز حفظ کند

تماس با ما :
تهران، شهرک ولیعصر،خیابان آقائی،خیابان رضائی نظامی، پ3، واحد 1
021-66211681
https://farskala.ir


آگهی دهنده: agahi
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان تهران - تهران - لوازم موبايل در تهران
آدرس: تهران، شهرک ولیعصر،خیابان آقائی،خیابان رضائی نظامی، پ3، واحد 1
قیمت: تماس بگیرید
به روز شده در:۱۳۹۶/۳/۲۲
بازدید: 932 بار
ایمیل: